Întrebări frecvente


Întrebări frecvente

1. Cum public un anunț?

Dorești să publici un anunț pe portalul nostru? Nimic mai simplu, trebuie doar să urmezi pașii de mai jos!

1.1. Selectează butonul pentru adăugarea unui anunț și alege categoria și rubrica corespunzătoare.

Majoritatea anunțurilor sunt gratuite cu excepția unor categorii. Poți afla mai multe despre Prețuri și modalități de plată aici >>

1.2. Completează datele anunțului cu atenție și postează un anunț simplu pe portal. Câmpurile cu steluță sunt obligatorii. Textul anunțului trebuie să conțină minimum 2 cuvinte despărțite de spațiu și nu uita, anunțurile cu poze au întotdeauna mai mult succes.

1.3. Anunțul tău este deja publicat pe portal ca anunț simplu. În acest pas îți poți evidenția anunțul pe portal alegând una din opțiunile de mai jos.

Poți afla mai multe despre produsele de evidențiere aici >>

1.4. În cazul în care anunțul tău nu este gratuit (anunț promovat), apare pagina de plată a produsului cerut. Aici se pot verifica detaliile legate de preț. Plata propriu-zisă se poate face prin card bancar. Dacă nu dorești aceste servicii, reîntoarce-te la paginile anterioare și schimbă caracteristicile anunțului.

La postare reușită va fi specificată perioada de valabilitate precum și identificatorul anunțului iar în cazul efectuării unei plăți și identificatorul tranzacției. Te rugăm notează aceste două numere pentru ca în viitor, la apariția unor probleme, să putem interveni în rezolvarea acestora. Dacă nu reușești să postezi anunțul după mai multe încercări, te rugăm să semnalezi această problemă pe pagina de contact.

Important! Există opțiunea de a modifica anunțul în momentul în care te autentifici în contul tău.

Perioada de valabilitate:

  • Anunțurile sunt valabile timp de 30 zile.
  • Din "Contul Meu" anunțurile pot fi șterse înainte de expirarea perioadei de valabilitate.

2. Cum pot modifica un anunț?

În momentul în care vă autentificați în contul dumneavoastră de pe quiq.ro aveți posibilitatea de a vă administra propriile anunțuri. În partea dreaptă a fiecărui anunț aveți butonul Editează prin care se pot modifica informațiile necesare. Astfel, făcând click pe butonul "Editează" sunteți direcționat în formatul de plasare a anunțului cu datele inițial postate.

3. Cum pot șterge un anunț?

Ștergerea unui anunț se poate face din contul dumneavoastră printr-un singur click pe butonul "Ștergere".

4. De ce un anunț apare ca și duplicat și nu este activ pe site?

Mai multe anunțuri postate de un utilizator care au același text sau conținut sunt considerate anunțuri duplicate. Astfel, anunțul care este luat în considerare ca apariție pe portal este anunțul cel mai recent postat.

5. Care sunt anunțurile pentru care se percepe o plată?

Majoritatea anunțurilor sunt gratuite cu excepția cazurilor în care optați pentru un pachet plătit.

6. Cum validez un număr de telefon?

Pentru o validare reuşită, vă rugăm să verificaţi dacă aţi trecut corect numărul dumneavoastră de telefon. Apăsând butonul "Validează nr. tel", solicitaţi un cod de activare, pe care ar trebui să îl primiţi prin SMS în maxim câteva minute. Codul primit trebuie să fie introdus în câmpul destinat acestuia, apoi trebuie să apăsaţi butonul "Validează" şi numărul dvs. de telefon va fi validat.

7. De ce nu reușesc să postez un anunț și se precizează că nu respect Termenii și Condițiile de utilizare?

Atunci când doriți să postați un anunț pe quiq.ro este esențial ca Termenii și Condițiile de publicare să fie respectate. Vă rugăm să citiți Termenii și Condițiile de utilizare precum și Regulile de Adăugare ale unui Anunț, informații pe care le puteți găsi dând click pe butonul din footer-ul paginii.

8. Câte poze pot adăuga la anunțul meu pe quiq?

Utilizatorii pot încărca Maxim 8 poze la toate categoriile.